Beheer

Beheer

BEHEER RONIFICA REALESTATE

Tegen een aantrekkelijk tarief bieden wij u een compleet dienstenpakket aan, van het adviseren bij de vaststelling van de huurprijs en het innen van de huren, tot controle van de woning bij verhuurmutaties.

Onze werkwijze

Tegen een aantrekkelijk tarief bieden wij u een compleet dienstenpakket aan, van het adviseren bij de vaststelling van de huurprijs en het innen van de huren, tot controle van de woning bij verhuurmutaties. Bovendien doen wij er alles aan om leegstand te voorkomen. Ook nemen wij u alle zorgen met betrekking tot het onderhoud van de woning uit handen.

Dankzij een prettige samenwerking met onze vaste aannemers, loodgieters en schilders zijn wij in staat in de gehele regio snelle, degelijke service te leveren, waarmee we u veel regelwerk besparen.

Ronifica real estate Beheer biedt u als eigenaar een uitgebreid pakket aan:

  • Technisch beheer
  • Financieel beheer
  • Administratief beheer

Tarieven Ronifica real estate Beheer

  • Wanneer u het beheer van uw onroerend goed uit handen geeft aan Ronifica real estate Beheer, worden de onderstaande kosten in rekening gebracht. Als opdrachtgever geeft u toestemming deze kosten te verrekenen met de maandelijks te ontvangen huurpenningen.
  • Ons tarief voor het beheren van uw woning is 8 % excl. btw van de maandhuur.
Voor een gericht beheeradvies maken wij graag een afspraak met u!

Technisch beheer

  • Deskundige begeleiding bij het onderhoud; besparing en gemak voor de eigenaar:
Het bereiken van de hoogste huuropbrengst door uitgekiend advies over de afwerking en het oplever niveau van het te verhuren object, bij gemeubileerde verhuur ook over de aanschaf van nog ontbrekende inventaris.
Bij verhuur mutaties wordt het verhuurde object gecontroleerd, zodat schade direct door ons kan worden geclaimd bij de vertrekkende huurder.
Gemak voor de eigenaar doordat vragen van de huurder bij de beheerder worden opgevangen.
Bijzondere gebeurtenissen die schade aan het onroerend goed (kunnen) veroorzaken, zoals brand, explosie, inbraak, storm en wateroverlast, worden binnen 24 uur gemeld aan de eigenaar, met een advies over de afwikkeling daarvan.
Het namens de opdrachtgever verstrekken van onderhoudsopdrachten. Bij spoedeisende zaken en bij kleine onderhoudszaken (meestal tot € 250,-) wordt direct opgetreden. Bij groter onderhoud wordt eerst toestemming van de eigenaar gevraagd. Desgewenst worden er meerdere offertes vergeleken. De werkzaamheden worden door ons gecontroleerd.

Financieel beheer

Optimale opbrengst voor de eigenaar:

Wij zorgen voor het innen van de huur, de eventuele servicekosten en overige voorschot bedragen.
De ontvangen huur wordt nog tijdens de huurmaand doorgestort naar de opdrachtgever. Gemaakte onderhouds- en beheerskosten worden hiermee direct verrekend.
Wij bewaken de tijdige en correcte betaling van alle door de huurder verschuldigde bedragen.
Bij achterstand ontvangt u advies over de noodzaak van juridische bijstand voor het innen van achterstallige betalingen. Wij zorgen desgewenst voor incasso, zo nodig met behulp van een incassobureau.
Het innen, bewaken en retourneren van de waarborgsom of bankgarantie.
U ontvangt periodiek een helder overzicht van de inkomsten en uitgave.

Administratief beheer

Informeren en regelen:

De huurovereenkomst wordt door ons opgesteld en gecontroleerd. Wij dragen zorg voor ondertekening door de huurder.
Wij begeleiden de nieuwe huurder m.b.t. de aansluitingen en overschrijving van de nutsvoorzieningen, voor zover nodig, op zijn/haar naam. Bij beëindiging van de huurovereenkomst nemen wij de eindstanden van de nutsvoorzieningen op en verzorgen in overleg eventuele afsluiting (-en).
Bij elke huurmutatie stellen wij een inspectierapport op en controleren wij de inventarislijst. Ook zorgen wij voor het op naam overschrijven van de nutsvoorzieningen.
Periodieke huurverhogingen worden berekend en tijdig aangekondigd.
Neem contact met ons op
Share by: